fbpx
Fysieke winkel | Gratis verzending vanaf €50,-

Retourservice

Retourservice2020-11-17T13:32:54+01:00
Hoe lang moet ik de schietoorbellen inhouden?2023-11-21T10:04:43+01:00

U kunt de schietoorbellen het beste zes weken inhouden, zodat uw oren goed kunnen herstellen. Wilt u daarna wisselen en zijn de gaatjes goed genezen dan kan dat. Doe alleen niet niks in, dan kunnen de gaatjes namelijk toch weer snel dicht groeien. We raden u wel aan om de eerste 6 maanden oorknopjes te dragen.

Kan ik met net geschoten oorbellen zwemmen?2023-11-21T10:01:52+01:00

Met net geschoten oorbellen kunt u zwemmen. Het is wel noodzakelijk de oren goed na te spoelen met schoon water. Dit om ontsteking te voorkomen.

Hoe verzorg ik mijn oorbellen na het schieten van gaatjes?2023-11-20T09:40:34+01:00

Vanaf 24 uur na het laten schieten kunt u de gaatjes verzorgen door minimaal 2 keer per dag de After Piecing Lotion te gebruiken. Breng een beetje lotion op het gaatje aan en draai de oorbel voorzichtig, zo kan de lotion goed in het gaatje komen.

Doet het schieten van gaatjes pijn?2023-11-20T09:39:11+01:00

Het doet heel eventjes pijn. U voelt een kleine prik, alsof iemand in uw oorlelletje knijpt, maar het is zo gebeurd!  Na het schieten is het nog wat gevoelig en brandt het na. Maar echt lang zou het niet moeten duren.

Moet ik een afspraak maken als ik gaatjes wil laten schieten?2023-11-20T09:38:32+01:00

U hoeft geef afspraak te maken voor het gaatjes schieten. U kunt hiervoor gewoon bij ons binnen lopen.

Hoeveel kost het schieten van oorbellen?2023-11-20T09:15:57+01:00

Het schieten van oorbellen is gratis bij Juwelier Avenue. U betaalt alleen voor de speciale schietoorbellen. Deze zijn al verkrijgbaar vanaf 19,95, in verschillende kleuren, vormen en materialen

Vanaf welke leeftijd schieten jullie oorbelletjes?2023-11-20T09:17:34+01:00

Juwelier Avenue schiet oorbellen vanaf 5 jaar oud. Bij jongere kinderen kan het eventueel in overleg. Tot een leeftijd van 16 jaar moet een ouder of voogd aanwezig zijn om het toestemmingsformulier te tekenen in de winkel. Er kan in de winkel naar een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?2018-03-01T11:08:01+01:00

Wanneer u een klacht heeft kunt u contact met ons opnemen via email of telefoon!

Ons mail adres is juwelier@avenue-dordrecht.nl of bel naar juwelier Avenue 078-6139003.

Wat zijn de garantievoorwaarden?2023-05-30T11:41:13+02:00

De garantie op onze artikelen is 12 of 24 maanden vanaf de aankoopdatum, dit verschilt per merk/fabrikant. De garantietermijn staat altijd vermeld in het garantiebewijs van de fabrikant (mits bijgevoegd). Ook vermelden wij de garantie termijn op de bijgevoegd factuur.

Het kan voorkomen dat er iets mis is aan uw aankoop, wij zorgen dan voor een spoedige oplossing. Garantie op merkartikelen wordt altijd uitgevoerd door de leverancier. Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze artikelen een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil

zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument erin alle redelijkheid van mag verwachten

Uitgesloten van garantie,

  • Batterij (garantie op de batterij geldt tot 3 maanden na aankoop)
  • Draagschade (voorbeelden zijn: onjuist gebruik, stootschade, kapot horlogeglas, kroon en stift,  breuk of verlies van stenen, waterschade -bij onjuist gebruiken van de kroon-)
  • Horlogebanden

Garantie vervalt,

  • Wanneer u zelf het horloge openmaakt

Hoe te handelen bij garantie,
Neem contact met ons op via email (juwelier@avenue-dordrecht.nl) of telefoon (078-6139003).
Zodra wij het artikel ontvangen nemen wij contact met u op over de behandeling van het artikel.

De kosten voor het retour zenden zijn in eerst instantie voor u, indien het onder de garantie valt
zullen wij de verzendkosten terugstorten.

Wat zijn de retourvoorwaarden van de webshop?2023-05-30T11:40:35+02:00

Wilt u een artikel retourneren of ruilen, dan is dit uiteraard mogelijk. Wij hanteren een termijn van 14 dagen als zichttermijn, deze termijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt en eindigt 14 dagen daarna.

De kosten van het terugsturen zijn voor uw rekening.

Artikelen gekocht in de uitverkoop kunnen niet geretourneerd worden.

RetourAdres:
Avenue
Bagijnhof 4
3311 KE Dordrecht

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat is aangeschaft via de webshop?2023-05-30T11:39:28+02:00

Binnen de gestelde termijn zijn de kosten van het terugsturen voor uw rekening.

Hebben wij een verkeerd artikel geleverd en stuur je het daarom retour? Neem dan contact met ons op over de retourzending.
Wij kunnen dan alvast het juist artikel voor u klaar zetten c.q. verzenden

Kan ik een product dat gekocht is in de webshop retourneren?2021-01-11T08:30:32+01:00

Ja, dit is geen probleem! Wanneer u in de winkel komt, zullen wij u altijd verder helpen! Artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht kunnen niet geretourneerd worden.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling niet juist is?2018-03-01T11:12:03+01:00

Bij een onjuiste bestelling adviseren wij u om eerst contact met ons op te nemen.

dit kan via email juwelier@avenue-dordrecht.nl of telefoon 078-6139003

Wij zullen er voor zorgen dat de juiste bestelling naar u toe komt.

Kan ik een bestelling ophalen in een winkel?2023-06-02T08:45:20+02:00

De bestellingen die via onze website zijn geplaatst, kunnen uiteraard in onze winkel worden opgehaald!

Betaal ik verzendkosten?2018-03-01T16:59:46+01:00

Nee, bij een aankoop bedrag van €50,00 euro betaald u geen verzendkosten. Wanneer uw aankoop bedrag onder de €50,00 euro is betaald u € 7,50 verzendkosten.

Kan ik een bestelling annuleren?2018-03-01T11:17:30+01:00

Bestellingen die in de Avenue webshop gedaan zijn, kunnen dezelfde dag nog geannuleerd worden, daarna niet meer (is het artikel niet op voorraad dan kunt u het nog wel annuleren) Dit komt omdat uw bestelling direct wordt verwerkt. Wij adviseren u om de aflevering van uw bestelling af te wachten. Nadat u de bestelling in ontvangst heeft genomen, kunt u het product retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug. Ook kunt u het pakket weigeren wanneer deze bezorgd wordt. Indien de bestelling niet direct is verwerkt kan het zijn dat hij wel geannuleerd kan worden. Om dit na te gaan kunt u contact opnemen met Juwelier Avenue.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?2018-03-01T11:20:37+01:00

Ja! Als u in het buitenland bent of woont, kunt u gewoon bestellen in onze webshop! Geen probleem.

Wat kan ik doen als het product dat ik wil bestellen online is uitverkocht?2018-03-01T11:22:14+01:00

Zodra het product is uitverkocht, kunt u het toch altijd bestellen, wij zullen u dan berichten wat de precieze levertijd is.

Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?2023-05-30T11:21:59+02:00

Wanneer u problemen ondervind tijdens het betalen, kunt u altijd contact met ons opnemen!

Neem contact op via email of telefoon:

Ons mail adres is bagijnhof@juwelieravenue.nl of bel naar juwelier Avenue 078-6139003

Hoe weet ik of de betaling is gelukt wanneer ik een artikel besteld via de webshop?2018-03-01T11:50:03+01:00

U krijgt ten alle tijden een betaalbevestiging, dit ontvangt u via de e-mail.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?2018-03-01T11:53:16+01:00

U ontvangt hier ook weer een bevestigings e-mail van ons! Zodat u precies kan zien wat u besteld heeft.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?2018-03-01T15:30:37+01:00

Online shoppen bij Juwelier Avenue is leuk & makkelijk! Wanneer je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op In Winkelwagen. Als je uitgeshopt bent, kun je de bestelling afronden door naar je winkelwagen te gaan en op Afrekenen te klikken. Op deze pagina vul je alle benodigde gegevens in, dit is onderverdeeld in 4 stappen:

1. Factuuradres 

Hier vul je je adresgegevens in. Onderaan de eerste stap kun je kiezen de bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander adres. Indien je kiest voor de tweede optie pas je de adresgegevens van het afleveradres aan.

2. Verzending

Je hebt hier de optie je bestelling als brievenbuspost, als standaardpakket, als same day delivery of als verzekerdpakket te laten verzenden. Zendingen kunnen worden gevolgd met de gekoppelde track & trace code. Indien je hebt gekozen voor een brievenbuszending is dit niet mogelijk. Wij raden aan bestellingen met een hoge waarde verzekerd te laten verzenden.

Welke winkels zijn er geopend op zondag?2018-03-01T16:16:52+01:00

Allebei onze winkels zijn geopend op zondag van 12:00u tot 17:00u! ? Kom daarom gezellig langs!

Wat zijn de openingstijden van de winkels?2018-03-01T16:42:02+01:00

De twee winkels hebben dezelfde openingstijden:

maandag 12:00–17:30
dinsdag 09:30–17:30
woensdag 09:30–17:00
donderdag 09:30 – 21:00
vrijdag  09:30–17:30
zaterdag 09:30–17:00
zondag 12:00–17:00

 

Kan ik een product ruilen in de winkel?2018-03-21T11:51:10+01:00

Jazeker, u bent altijd welkom in onze winkels.

Kan ik een product retourneren in de winkel?2018-03-21T11:51:35+01:00

Ja, u bent altijd welkom in 1 van onze winkels. U krijgt een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag.

 

Wat zijn de winkel locaties van Juwelier Avenue?2018-03-01T16:47:50+01:00

De adressen van onze winkels :

 Bagijnhof 4 3311 KE Dordrecht

Sarisgang 2A 3311 NE Dordrecht

Is winkelen op juwerlieravenue.nl veilig?2018-03-01T16:52:00+01:00

Bevat de website contactinformatie, ziet de pagina er verzorgd uit? Klopt het KvK-nummer? In welk land is het bedrijf gevestigd, kent u het bedrijf? Bent u het eens met het verzend- en retourbeleid? Een professionele uitstraling zegt niet alles.Wij kunnen alles bieden!

Maar kan wel een aanwijzing zijn dat het een professioneel bedrijf betreft. Wij hebben ook een fysieke winkel en u kunt altijd even bellen.

Op welke wijze kan ik betalen in de winkels?2018-03-01T16:56:47+01:00

U kunt met de het volgende betalen:

Contant, pinnen, creditcard (American Express Card, Visa Card en Mastercard)

Kan ik afrekenen met een VVV-bon?2018-03-01T16:54:25+01:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk!

U kunt met de het volgende betalen:

Contant, pinnen, creditcard (American Express Card, Visa Card en Mastercard)

Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?2020-04-17T13:42:32+02:00

U kunt bij ons op verschillende manieren gemakkelijk en snel betalen.
IDEAL: Kies uw eigen bank en u wordt automatisch doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van uw bank.
Creditcard: Wij accepteren Master Card, Visa en Maestro.
Bancontant: Mocht u een bankrekening hebben bij een Belgische bank. Kunt u veilig betalen via Bancontact.
– Overboeking: Als u betaalt per bankoverschrijving krijgt u de betalingsinformatie direct op uw scherm te zien of u ontvangt deze per e-mail.

Alle betalingsmogelijkheden worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het online betalen bij ons altijd veilig.

Hoe retourneer ik mijn producten?2017-06-20T11:09:46+02:00

Wanneer een product niet naar tevredenheid is, dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Onderstaand treft u een instructie:

  • Verpak uw goederen in de originele verpakking en voeg de meegeleverde pakbon toe;
  • Vermeld uw ordernummer op het pakket;
  • Stuur uw pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres:

Timepieces & Jewels
Avenue Trouwringenstudio

Bagijnhof 4
3311 KE Dordrecht
Tel: 078 – 613 9003
E-mail: juwelier@avenue-dordrecht.nl

Op het moment dat uw zending is geaccepteerd, krijgt u zo spoedig mogelijk uw geld terugbetaald.

Retourneren binnen 14 dagen2017-06-20T11:11:12+02:00

Bent u niet tevreden over het bestelde artikel, dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren vanaf de dag van ontvangst. Bestellingen dienen compleet en (voor zover redelijkerwijs mogelijk) in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Wij vragen u vriendelijk om direct na ontvangst van het artikel te controleren of deze onbeschadigd en compleet geleverd is. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

 

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

  1. producten waarin op verzoek gegraveerd is door u als klant;
  2. producten die op maat gemaakt zijn.
Retourrestricties2017-06-20T11:11:12+02:00

Binnen de zichttermijn van 14 dagen heeft u het recht uw aankoop te beoordelen, zoals u dat in een winkel ook zou doen. Als echter blijkt dat het aan ons geretourneerde artikel voor andere doeleinden is gebruikt (bijvoorbeeld: het dragen ervan, waardoor draagschade is ontstaan), dan kan er een eventuele waardevermindering in rekening worden gebracht. Wanneer de schade onherstelbaar blijkt te zijn, dan kunnen wij besluiten de retour te weigeren en het artikel weer naar u terug te sturen.

De terugbetaling wordt zo spoedig mogelijk in orde gemaakt, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop. U krijgt hierbij alle gemaakte kosten vergoedt. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw eigen rekening, tenzij het door u ontvangen product beschadigingen bevat of u het verkeerde artikel heeft ontvangen. In dat geval zullen wij de door u gemaakte verzendkosten achteraf aan u vergoeden. Hiermee voldoen wij aan de Nederlandse Wet.

De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, zodra uw retourzending in behandeling wordt genomen, ontvangt u bericht per e-mail. De verwerking duurt maximaal 14 dagen.

Titel

Ga naar de bovenkant